|
|
Zobacz nasze filmy:

Nasze aukcje
|
 |
|
| REGULAMIN
Przed zakupem prosimy o zapoznanie się z poniższym tekstem, zawarte tu informacje pozwolą wyeliminować możliwe nieporozumienia oraz znacznie usprawnią nam współpracę z Państwem.
Znajdziecie tu Państwo wiele odpowiedzi na najczęściej zadawane nam pytania dotyczące:
1. Zakup próbek
2. Domówienia
3. Zakup zaproszeń, opis przebiegu tranzakcji
4. Reklamacje
Uwaga!
Zakup 1- 15 szt. jest traktowany jako zakup próbek i nie obejmuje darmowego projektu (edycji zaproszenia). Koszt projektu wynosi 10zł.

1. Zakup próbek
- Zamówienia do 15szt. traktowane są jako próbki i nie obejmują darmowego projektu (personalizacji/edycji zaproszenia). Wybierają Państwo wzór zaproszenia/kolor kokardki (w zależności od kolekcji) oraz na jakim papierze ma być wydrukowana próbka. Czcionka oraz tekst zaproszenia jest losowy.
- W przypadku chęci zamówienia zaproszeń w ilości mniejszej niż 15 szt., trzeba ponieść koszt 10 zł za wykonanie projektu obejmujący pełną personalizacją, wybór tekstów, edycję projektu itp.
- Próbki wysyłamy listem poleconym priorytetowym (średnio 1-2 x w tygodniu) lub kurierem (codziennie). Nie mamy opcji wysyłki listu bez polecenia ze względu na fakt, że listy (a tym samym Państwa próbki) ginęły.

2. Domówienia
a) zaproszeń
Minimalna ilość domawianych zaproszeń to 8 szt.
(w przypadku zaproszeń Bianco i Florale 3D - 6 szt.)
b) dodatków
Minimalna ilość domówienia winietek, bilecików itp wynosi 6 szt., natomiast zawieszek 9 szt.
K
operty można zamawiać i domawiać w dowolnej ilości.

|
|
|
3. Zakup zaproszeń, opis przebiegu transakcji
- Kupują Państwo na naszej aukcji żądaną ilość zaproszeń.
- Z aukcji, na której dokonany był zakup, należy pobrać formularz. W przypadku problemów z pobraniem go, proszę o kontakt, prześlę wtedy odpowiedni formularz na Państwa adres e-mail.
- Wypełniony formularz przesyłacie Państwo na naszego maila (allegro@inviti.pl)
Uwaga! Formularz jest podstawą do przyjęcia i realizacji zamówienia. Wpisujecie w niego Państwo swoje dane, wybieracie wzór, rodzaj papieru, kolor wstążki itp., a także podajecie który tekst ma znaleźć się zarówno na okładce jak i w środku zaproszenia. W przypadku pełnej personalizacji, podajecie Państwo także listę gości. Tekst i lista gości jest kopiowana, dlatego prosimy o przesyłanie takiej wersji formularza, by było to możliwe!
- Po otrzymaniu wpłaty na konto, na podstawie otrzymanych danych przygotowujemy komputerowy projekt zaproszenia (czas oczekiwania: 1-3 dni roboczych).
- Odsyłamy do Państwa gotowy projekt do sprawdzenia i akceptacji (w wersji .jpg)
Uwaga! Nie odpowiadamy za błędy po zaakceptowaniu projektu przez Państwa. Dlatego prosimy o dokładne sprawdzenie zaproszenia przed dokonaniem akceptacji. Jeżeli w projekcie są błędy, prosimy o napisanie wytycznych w mailu. Poprawiony projekt wyślemy Państwu jeszcze raz do ponownego sprawdzenia i akceptacji. Akceptacja projektu jest dla nas jednoznaczna z tym, że Państwo życzą sobie, aby zaproszenia zostały wykonane z taką treścią, jaką otrzymali Państwo w akceptowanym projekcie.
- Po otrzymaniu akceptacji projektu przystępujemy do realizacji zamówienia. Czas ten wynosi ok. 3-6 dni roboczych (w zależności od ilości sztuk oraz kolekcji zaproszeń) -podajemy przybliżony dzień wysyłki. Zastrzegamy maksymalny termin realizacji 10 dni roboczych, w przypadku opóźnienia dostawy materiałów od naszych dostawców lub wystąpienia problemów technicznych. O takiej sytuacji Państwa poinformujemy.
- Wykonane zaproszenia wysyłamy kurierem (K-EX). W dniu zlecenia przesyłki, powinien do Państwa przyjść automatyczny mail z firmy kurierskiej z nr przesyłki oraz linkiem do śledzenia paczki. Gdyby mail taki nie dotarł, a chcieli by Państwo śledzić przesyłkę, prosimy o maila, odeślemy Państwu bezpośredni link do śledzenia przesyłki.
- Koszt wysyłki zawiera także koszt pakowania, opakowania i transportu. Nie ma możliwości wysyłki towaru za pobraniem.
- Gdy przesyłka nie dotrze do Państwa w ciagu kilku dni, prosimy o poinformowanie nas o tym fakcie.
- Po dotarciu przesyłki prosimy o jej sprawdzenie przy kurierze! Gdyby zawartość była uszkodzona, prosimy o spisanie protokołu reklamacyjnego. Jest on podstawą do złożenia reklamacji.
- Po otrzymaniu przesyłki prosimy o wystawienie komentarza. Będziemy wtedy wiedzieli, że wszystko jest ok.
- W przypadku jakichkolwiek uwag odnośnie realizacji transakcji, proszę o kontakt mailowy. Wszelkie uwagi, reklamacje, nieporozumienia itp. wyjaśniam natychmiast. Nie wystawiam negatywnych komentarzy pochopnie i tego oczekuję również od Państwa.
- Jesteśmy otwarci na Państwa propozycje dotyczące naszego asortymentu.

4. Reklamacje
Po otrzymaniu przesyłki prosimy o dokładne sprawdzenie jej zawartości. Reklamacje przyjmujemy w terminie 14 dni kalendarzowych licząc od dnia otrzymania przesyłki. Reklamacji nie podlegają:
- Błędy w tekście, jeśli Państwo widzieli i zaakceptowali wcześniej błędny projekt. Dlatego zawsze prosimy dokładnie sprawdzać treść itp.
- Błędy na liście gości. Nie odmieniamy imion i nazwisk na liście gości (przesłaną listę gości uznajemy za sprawdzoną i poprawną, nie kontrolujemy jej zawartości).
- Gramatura papieru (grubość papieru podana jest na każdej aukcji).
- Wielkość kokardki (tasiemki są wiązane ręcznie, przez co ich wymiary mogą się nieznacznie różnić między sobą).
- Wielkość i czytelność czcionki (Państwo wybierają czcionkę i mogą sprawdzić jej czytelnosć na projekcie).
- Odcienie i nasycenie kolorów (kolor wyświetlany na monitorze różni się odcieniem od wydrukowanego).
- Różnice w odcieniu wstążki w stosunku do wcześniej zamówionych próbek lub przy zamówieniu dużej ilości zaproszeń. (Mimo, iż zamawiamy wstążki zawsze od tego samego producenta, mogą pojawić się delikatne różnice w odcieniu danej partii produktu).
- Uszkodzenia podczas transportu, jeśli klient nie spisał protokołu szkody w momencie odbierania przesyłki lub tuż po.
- Wymiar produktu (możliwe są kilkumilimetrowe odchylenia wymiarów).
- Opóźnienia w dostarczeniu przesyłki wynikające z winy przewoźnika.

|